Administracja Kadrowa (Kadry)

Administracja Kadrowa (Kadry)

  • Sporządzamy dokumentację dotyczącą nawiązania stosunku pracy:
    • Umowy o pracę
    • Informacja dla pracownika o warunkach zatrudnienia
    • Umowy o odpowiedzialności materialnej
    • Umowy o zakazie konkurencji
  • Zakładamy i prowadzimy akta osobowe pracowników
  • Dokonjuemy przeglądu istniejącej w firmie dokumentacji kadrowej – akt osobowych i regulaminów
  • Sporządzamy dokumentację związaną z przebiegiem zatrudnienia:
    • Wypowiedzenie warunków pracy i/lub płacy
    • Aneksy do umów o pracę
    • Ewidencja czasu pracy
  • Ustalamy uprawnienia pracownicze i rozliczamy wykorzystanie urlopów wypoczynkowych i innych obecności usprawiedliwionych, w tym: urlopów macierzyńskich, wychowawczych, bezpłatnych, zwolnień lekarskich i innych wynikających z obowiązujących przepisów
  • Sporządzamy dokumentację dotycząca rowiązania stosunku pracy:
    • Oświadczenia woli w zakresie rozwiązania stosunku pracy
    • Świadectwa pracy
  • Organizujemy szkolenia BHP
  • Przygotowujemy i przekazujemy dokumenty zgłoszeniowe wymagane przez ZUS (ZUA, ZIUA, ZCNA, ZWUA)