Administracja Kadrowa (Kadry)
- Sporządzamy dokumentację dotyczącą nawiązania stosunku pracy:
- Umowy o pracę
- Informacja dla pracownika o warunkach zatrudnienia
- Umowy o odpowiedzialności materialnej
- Umowy o zakazie konkurencji
- Zakładamy i prowadzimy akta osobowe pracowników
- Dokonjuemy przeglądu istniejącej w firmie dokumentacji kadrowej – akt osobowych i regulaminów
- Sporządzamy dokumentację związaną z przebiegiem zatrudnienia:
- Wypowiedzenie warunków pracy i/lub płacy
- Aneksy do umów o pracę
- Ewidencja czasu pracy
- Ustalamy uprawnienia pracownicze i rozliczamy wykorzystanie urlopów wypoczynkowych i innych obecności usprawiedliwionych, w tym: urlopów macierzyńskich, wychowawczych, bezpłatnych, zwolnień lekarskich i innych wynikających z obowiązujących przepisów
- Sporządzamy dokumentację dotycząca rowiązania stosunku pracy:
- Oświadczenia woli w zakresie rozwiązania stosunku pracy
- Świadectwa pracy
- Organizujemy szkolenia BHP
- Przygotowujemy i przekazujemy dokumenty zgłoszeniowe wymagane przez ZUS (ZUA, ZIUA, ZCNA, ZWUA)