O Nas

Dlaczego warto z nami współpracować?

Klienta traktujemy indywidualnie. Przed rozpoczęciem współpracy staramy się dokładnie poznać oczekiwania i potrzeby Klienta. Ustalamy zasady przepływu informacji i raportowania. Proponujemy też przeprowadzenie przeglądu istniejącej dokumentacji. Chcemy stać się partnerem Klienta i kształtować nasze relacje na zasadach obopólnego zrozumienia i zaufania. 
Nasz profesjonalizm zapewnia  wysoką jakość naszych usług. Przyjmujemy odpowiedzialność za nasze działania. Dotrzymujemy zobowiązań wobec Klienta

Służymy Klientowi naszą wiedzą i doświadczeniem, znajomością przeróżnych problemów i „trudnych przypadków”. Współpraca z nami zwalnia Klienta z konieczności ciągłego śledzenia zmian przepisów i pilnowania terminów. 
Nasz czas pracy dostosowany jest do potrzeb Klienta co ma szczególne znaczenia   w okresie wzmożonej pracy związanej z naliczaniem wynagrodzeń pod koniec miesiąca czy terminowych rozliczeń podatkowych.

Zapewniamy komunikację on-line z Klientem poprzez pocztę elektroniczną  i umożliwienie Klientowi dostępu przez Internet do Jego danych w naszym, systemie informatycznym. 
Współpraca z nami umożliwia Klientowi znaczną redukcję  kosztów administracyjnych działania firmy w porównaniu z obsługą własną. Klient może łatwo obliczyć i uwzględnić w budżecie koszty naszej usługi. 
Kierujemy się etyką i uczciwością co gwarantuje Klientowi  zachowanie tajemnicy wynagrodzeń i poufności danych osobowych pracowników Klienta i wszelkich przekazanych nam informacji.

Nasz zespół

Mamy ponad piętnastoletnie doświadczenia, które nabyliśmy pracując w wielu renomowanych firmach na różnych stanowiskach menedżerskich i wykonawczych.  Pracowaliśmy w  międzynarodowych korporacjach, administracji państwowej, spółce akcyjnej skarbu państwa oraz w firmach produkcyjno-handlowych.  Posiadamy też solidne przygotowanie teoretyczne zdobyte na studiach i w wyniku stałego pogłębiania wiedzy.

Magdalena Maciejewska – Prezes Zarządu.
Absolwentka WSZiM w Warszawie. Od 1998 roku zatrudniona w polskich oddziałach koncernów: Smithkline Beecham, Hydro Poland, Kraft Foods, Siemens, General Electric. Była odpowiedzialna za wdrażanie systemów kadrowo-płacowych, tworzenie procedur obiegu dokumentów, prowadzenie księgowości, organizowanie szkoleń, spotkań integracyjnych oraz konferencji, ewaluacje stanowisk pracy, tworzenie pozapłacowych systemów motywacyjnych, implementacja korporacyjnych regulaminów i procedur, aktywnie uczestniczyła w działaniach GE Women Network.

Joanna Fotyma-Kern – Członek Zarządu. 
Absolwentka SGGW AR w Warszawie, oraz studiów podyplomowych w zakresie: public relations na UW, zarządzania zasobami ludzkimi na SGH i prawa pracy w WSPiZ L. Koźmińskiego. W latach 1992-2001 pracowała w polskim oddziale Norsk Hydro. Od 2002-2006 zatrudniona w ARiMR. Następnie w latach 2006-2008 w firmie produkcyjno-handlowej Lider Artur. Pełniła funkcje kierownicze w działach zarządzania zasobami ludzkimi. Do kluczowych kompetencji należą: tworzenie strategii ZZL w tym opracowywanie wewnętrznych uregulowań prawnych i procedur HR, systemów motywacyjnych, prowadzenie projektów rekrutacyjnych, administracja kadrowa, przygotowywanie budżetu kosztów osobowych, oraz nadzorowanie naliczania płac, tworzenie struktury raportowania.