Administracja i Naliczanie Płac (Płace)

Administracja i Naliczanie Płac (Płace)

  • Naliczamy wynagrodzenia i inne świadczenia zgodnie z postanowieniami umów o pracę, zakładowych układów zbiorowych, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania i obowiązujących przepisów
  • Naliczamy wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy, zasiłki chorobowe i macierzyńskie, wynagrodzenia i ekwiwalenty urlopowe
  • Sporządzamy:
    • Listy płac
    • „Paski” dla pracowników
    • Raporty RMUA
    • Zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • Przygotowujemy pliki przelewów wynagrodzeń w formacie uzgodnionym ze Zleceniodawcą
  • Sporządzamy dekalaracje rozliczeniowe do ZUS (DRA, RCA, RSA, RZA) i informujemy Zleceniodawcę o terminach płatności
  • Obliczamy zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych i informujemy Zleceniodawcę o terminach płatności
  • Sporządzamy roczne rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-4R, PIT-11, PIT-40)
  • Prowadzimy:
    • Kartoteki wynagrodzeń
    • Kartoteki zasiłkowe