Administracja i Naliczanie Płac (Płace)
- Naliczamy wynagrodzenia i inne świadczenia zgodnie z postanowieniami umów o pracę, zakładowych układów zbiorowych, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania i obowiązujących przepisów
- Naliczamy wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy, zasiłki chorobowe i macierzyńskie, wynagrodzenia i ekwiwalenty urlopowe
- Sporządzamy:
- Listy płac
- „Paski” dla pracowników
- Raporty RMUA
- Zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
- Przygotowujemy pliki przelewów wynagrodzeń w formacie uzgodnionym ze Zleceniodawcą
- Sporządzamy dekalaracje rozliczeniowe do ZUS (DRA, RCA, RSA, RZA) i informujemy Zleceniodawcę o terminach płatności
- Obliczamy zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych i informujemy Zleceniodawcę o terminach płatności
- Sporządzamy roczne rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-4R, PIT-11, PIT-40)
- Prowadzimy:
- Kartoteki wynagrodzeń
- Kartoteki zasiłkowe